آنچه باید در مورد پیاده روی ورزشی بدانید


اگر از فعالیت بدنی به دلیل اعتقاد بر این که باید شدید باشد اجتناب کرده اید ، اجازه دهید با بمب حقیقتی که عاشق آن خواهید شد به شما برکت دهیم – این تمرین برای تأثیرگذاری لازم نیست که شدید باشد! وارد کنید: پیاده روی بله ، پیاده روی برای تناسب اندام نه تنها قابل قبول است ، بلکه بسیار مفید است و می تواند به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از یک روال ورزشی م serveثر عمل کند.

این که آیا شما در حال شروع یک تمرین تناسب اندام هستید یا نمی توانید با تمرینات عرق کننده که باعث عرق کردن شما می شوند ، خود را اذیت کنید ، پیاده روی می تواند یک روش تمرینی ارزان و با سرمایه گذاری کم باشد تا به شما در رسیدن به اهداف تناسب اندام کمک کند.

به خواندن ادامه دهید تا از مزایای پیاده روی برای تناسب اندام مطلع شوید و بدانید که چرا این یک جایگزین موثر برای تمرینات شدید است!

مرتبط: صبح را با 15 دقیقه پیاده روی شروع کردم: در اینجا آنچه برای سلامتی من اتفاق افتاده است

فواید پیاده روی

پیاده روی چندین مزیت جدی برای سلامت جسمی و روحی شما دارد.

پیاده روی برای تناسب اندام می تواند در ابتدا کمک کند کاهش وزن را ترویج دهید، تمدید عمر ، بهبود سلامت قلب ، کاهش خطر دیابت، و حتی می تواند به شما کمک کند خلاق تر شدن

بردن؟ این واقعا به شما کمک می کند تا شروع کنید احساس بهتری به طور کلی! و بیشتر هم هست. این تمرین با شدت کم همچنین خطر فشار آوردن به مفاصل شما را کاهش می دهد و بعد از هر تمرین کاملاً از شما مالیات می گیرد و با کنار گذاشتن عضویت گران قیمت در باشگاه ، در هزینه های اضافی شما صرفه جویی می کند.

بهترین قسمت؟ پیاده روی یکی از ساده ترین فعالیت ها برای تحریک شما است. اکثر شما فقط کفش های کتانی می بندید و از خانه خارج می شوید! و بهترین راه برای پیش بردن قدم های خود در داخل وجود ندارد. طبق تحقیقات انجام شده ، پیاده روی می تواند به همان اندازه م effectiveثر باشد لمی شکند در طول روز یا یکباره تشنج های طولانی تر. این مربوط به کارکردن آن برای شما و برنامه شماست!

بنابراین اگر روی میز کار می کنید ، بگذارید انگیزه ای برای حرکت باشد! این مراحل را دنبال کنید و از بسیاری از آنها اجتناب کنید خطرات سبک زندگی بی تحرکبه

مطالب مرتبط: مزایای شگفت انگیز پیاده روی

پیاده روی برای تناسب اندام چیست؟

قبل از این که جلوتر برویم ، پیاده روی برای تناسب اندام چیست؟

پیاده روی برای تناسب اندام صرفاً استفاده از هدف در طول پیاده روی شما است. این بدان معناست که خود را بگیرید اهداف، سطح آمادگی جسمانی ، توصیه هایی برای فعالیت های CDCو هنگام ایجاد برنامه پیاده روی تناسب اندام ، آن را برنامه ریزی کنید.

به جای قدم زدن آرام در اطراف ، باید بر افزایش ضربان قلب خود ، رسیدن به تعداد معینی دقیقه پیاده روی در روز و حفظ شکل مناسب راه رفتن

چگونه پیاده روی را شروع کنیم؟

خبر خوب – اگر کفش ورزشی دارید ، آماده شروع ورزش هستید. با این حال ، آمادگی برای موفقیت مهم است. مانند هر برنامه تمرینی جدید ، داشتن بهترین نیت آسان است ، اما تمرکز خود را در این راه از دست خواهید داد. این پنج مرحله به شما در رسیدن به اهداف تناسب اندام پیاده روی کمک می کند.

شماره 1 یک هدف هفتگی تعیین کنید

برنامه پیاده روی شما بخش مهمی از دستیابی به اهداف تناسب اندام شما خواهد بود ، اما تنها آن نخواهد بود! از نظر حفظ سلامت ، قدرت و تناسب اندام ، الف روال متعادل یکی از تمرینات قلبی عروقی ، قدرتی ، انعطاف پذیر و حرکتی است.

به خاطر داشته باشید که پیاده روی شما باید برای یک روز تمرین قدرتی برنامه ریزی شود. می توانید قبل یا بعد از تمرینات قدرتی ، در زمان های مختلف روز یا حتی در روزهای مختلف پیاده روی کنید ، فقط مطمئن شوید که به هدف هفتگی خود یعنی 150 دقیقه رسیده اید.

شماره 2 پیاده روی های خود را برنامه ریزی کنید

برای رسیدن به هدف هفتگی خود ، پیاده روی ها را به عنوان جلسات برنامه ریزی کنید. گذشته از همه اینها، مطالعه عاداتی را که دنبال می کنید و به طور منظم (و در زمان های مشابه هر روز / هفته) انجام می دهید نشان دهید.

فرض کنید می خواهید روزی 30 دقیقه ، پنج روز در هفته پیاده روی کنید. می توانید یک پیاده روی طولانی 30 دقیقه ای را انجام دهید یا می توانید آن را قطع کنید. شاید شما دو پیاده روی 15 دقیقه ای یا حتی سه پیاده روی 10 دقیقه ای داشته باشید! مطمئن شوید که برنامه خود را دنبال می کنید.

شماره 3 همیشه “دلیل” خود را بدانید

وقتی بخشی از فواید پیاده روی را چند دقیقه قبل می خوانید به خاطر دارید؟ جالب بود ، نه؟ شما شروع به تصور نسخه شادتر و سالم تر خود کردید. احساس خوبی داشتید و احساس انگیزه می کردید. با این حال ، انگیزه زودگذر است. بعضی روزها ممکن است احساس کنید از دیگران الهام گرفته اید و برخی دیگر برعکس. به همین دلیل دانستن دلیل آن بسیار مهم است.

آن را بنویسید و تصور کنید که نسخه آرام تر ، با انگیزه تر و الهام بخش شما است. کسی که به روال پیاده روی خود پایبند است!

و در روزهایی که انگیزه ای در هیچ کجا پیدا نمی کنید ، به “چرا” خود بازگردید. برخی روزها ممکن است سخت تر از روزهای دیگر به نظر برسند ، اما بدانید که در راه رسیدن به اهدافتان هستید. تسلیم نشو!

شماره 4 یک دفتر خاطرات پیاده روی انجام دهید

در حالی که تغییرات جسمی به تدریج رخ می دهد ، مزایای روحی ورزش پیاده روی می تواند بسیار فوری باشد. واقعاً با نوشتن احساسی که بعد از هر پیاده روی (یا در پایان روز) دارید ، این لذت را القا کنید. این می تواند عادت جدید شما را در جهل تثبیت کند ، بنابراین پایبند ماندن به آن بسیار ساده تر خواهد بود. وقتی مغز شما بعد از هر پیاده روی متوجه می شود که چقدر احساس خوبی دارد ، واقعاً به شما می گوید در سطح ناخودآگاه راه بروید!

شماره 5 روال پیاده روی خود را بهبود بخشید

افزودن عطر و طعم به پیاده روی ها آنها را بیشتر سرگرم کننده می کند و به احتمال زیاد آنها را ادامه می دهید. ما عاشق قطع آهنگ های مورد علاقه شما ، گوش دادن به پادکست یا کتاب صوتی یا حتی درخواست از یک دوست برای پیاده روی هستیم. وقتی از سرگرمی زیاد لذت ببرید ، از سرعت سریع آن زمان شوکه می شوید!

این پیاده روی ورزشی را در خانه امتحان کنید

اگر نتوانید برای پیاده روی بیرون بروید چه اتفاقی می افتد؟ بدون استرس! فقط فشار دهید تا در خانه 17 دقیقه ای مورد علاقه ما بازی کنید پیاده روی تناسب اندام روتین با مربی FitOn بری کوگل. در نهایت ، شما یک مایل به سمت موسیقی با انرژی بالا می روید ، که به شما لبخند می زند (به معنای واقعی کلمه).

یک برنامه پشتیبان داشته باشید و موانع جاده را قبل از رسیدن پیش بینی کنید (آب و هوای بد ، روزهای تاریک یا شاید فقط کسالت!) هنگامی که زندگی اتفاق می افتد (و ما را باور کنید) ، به برنامه FitOn بروید تا انگیزه و تمریناتی را برای کمک به شما در دستیابی به اهداف خود پیدا کنید. اهداف!

دیدگاهتان را بنویسید