آموزش بیسبال جوانان – آموزش تغذیه خوب

خوردن غذاهای مناسب یک عنصر کلیدی در تمرین بیسبال جوانان است. هنگام مربیگری بیسبال جوانان، مربی باید بازیکنان را تشویق کند که برای تمرین آب و تنقلات بیاورند (یا بهتر است این موارد را به جای تکیه بر بچه ها در دسترس قرار دهند). مربی همچنین باید به بازیکنان توضیح دهد که تغذیه مناسب در خانه به آنها کمک می کند در کل بیسبال بهتری بازی کنند.

وقتی بچه ها جوان هستند، انتخاب های غذایی آنها بیشتر برای آنها انجام می شود. همانطور که آنها بزرگ می شوند و شروع به انتخاب خود می کنند، باید در مورد غذا و تأثیر آن بر بدن به آنها آموزش داده شود. به این ترتیب آنها می توانند انتخاب های بهتری برای خود داشته باشند که منجر به بچه های قوی تر و سالم تر می شود. ناله‌های والدین اغلب بر گوش‌های ناشنوا می‌افتد. اما اکثر بازیکنان به صحبت های مربیان خود گوش می دهند! یک مربی می تواند یک متحد عالی برای والدین در کمک به پسرانشان در تغذیه بهتر باشد.

در اینجا برخی از حقایق تغذیه ای اساسی وجود دارد که باید به بازیکنان بیسبال نوجوان آموزش داده شود:

1. پروتئین بلوک های سازنده عضلات را فراهم می کند. بچه ها برای تقویت قدرت خود باید پروتئین بخورند.

2. کربوهیدرات ها انرژی سریعی را فراهم می کنند. بچه ها باید تفاوت بین کربوهیدرات های ساده و پیچیده را درک کنند و باید به آنها آموزش داده شود که کربوهیدرات های پیچیده ای را انتخاب کنند که انرژی طولانی تر و پایدارتری به آنها بدهد.

3. چه نوع غذایی پروتئین را تامین می کند؟ تعجب آور است که متوجه شوید بسیاری از بچه ها پاسخ این سوال را نمی دانند! مربی باید مطمئن شود که بازیکنانش این را می دانند.

4. به بازیکنان توضیح دهید که هر چه غذای فرآوری شده کمتر باشد، سالم تر است. میوه ها و سبزیجات تازه و گوشت های فرآوری نشده باید اولین انتخاب آنها باشد.

5. به طور گسترده ای پذیرفته شده است که خوردن وعده های غذایی بیشتر، اما کوچکتر، راه سالم تری برای غذا خوردن است. از بچه ها بخواهید شش بار در روز برای تغذیه سالم برنامه ریزی کنند. این ممکن است به کاهش عادات بد میان وعده کمک کند.

اگر بچه ها برخی از حقایق اساسی در مورد تغذیه را درک کنند و مربی آنها بر آنها تأکید کند، احتمالاً از رژیم غذایی سالم تری پیروی می کنند. ممکن است کامل نباشد، و با توجه به اینکه بچه هستند، اینطور نخواهد بود، اما اگر فقط چند بار در هفته یک موز را به جای شیرینی انتخاب کنند، تفاوت بزرگ و طولانی مدتی ایجاد خواهد کرد!